BIP Service MapService Map Today is:
, Time:
, Name-day: Honoraty, Seweryny, Tomasza
(en)PN-EN ISO 9001-2001

(en)

W CELU PODNIESIENIA USŁUG ŚWIADCZONYCH
W URZĘDZIE MIEJSKIM W STRONIU ŚLĄSKIM PRZYGOTOWALIŚMY ANKIETĘ BADAJĄCĄ
WYMAGANIA I STOPIEŃ ZADOWOLENIA KLIENTÓW.

PROSIMY O WYPEŁNIENIE I ODESŁANIE PONIŻSZEJ ANKIETY

ANKIETA BADAJĄCA
WYMAGANIA I STOPIEŃ ZADOWOLENIA KLIENTA

Ankieta ma charakter anonimowy i przeznaczona jest wyłącznie do użytku służbowego 

DZIĘKUJEMY!!!


(en)

Burmistrz Stronia Śląskiego podjął decyzję o wdrożeniu systemu zarządzania jakością w/g normy PN – EN ISO 9001-2001 w Urzędzie Miejskim w Stroniu Śląskim.

Norma ISO to coraz powszechniej stosowane na całym świecie znakomite narzędzie do usprawnienia zarządzania w danej jednostce w oparciu o sprawdzone w praktyce i uznane międzynarodowo zasady.

Rozważnie i skutecznie wdrożony system zarządzania jakością daje konkretne efekty. Powoduje, że system zarządzania jest uściślony, kompletny, realizowany w warunkach nadzorowanych, konsekwentny i w sposób ciągły doskonały.

Zarządzanie przez jakość to proces budowany głównie dla potrzeb wewnętrznych organizacji, jednakże efekty wdrożenia tego systemu są kierowane na zaspokojenie potrzeb Klienta.

„Myślę, że wdrożenie tego systemu w naszym Urzędzie daje pewność, iż będzie on działał w sposób efektywny i profesjonalny oraz że będzie posiadał wysoki standard obsługi Klientów”  – dodaje Zbigniew Łopusiewicz Burmistrz Stronia Śląskiego.

Przewidywany termin zakończenia procesu certyfikacji w Urzędzie Miejskim to 15 października 2006 roku.

 
„Jakość nie jest dziełem przypadku,
zawsze jest wynikiem wysiłku człowieka”

John Ruskin

Bogdan Birówka
Number of visits: 2440816 Projektowanie stron www Go3.pl
Project co-financed with the means of the European Fund for Regional Development within the Project INTERREG III A Czech Republic - Poland