(cz)
W CELU PODNIESIENIA USŁUG ŚWIADCZONYCH
W URZĘDZIE MIEJSKIM W STRONIU ŚLĄSKIM PRZYGOTOWALIŚMY ANKIETĘ BADAJĄCĄ
WYMAGANIA I STOPIEŃ ZADOWOLENIA KLIENTÓW.
PROSIMY O WYPEŁNIENIE I ODESŁANIE PONIŻSZEJ ANKIETY
ANKIETA BADAJĄCAWYMAGANIA I STOPIEŃ ZADOWOLENIA KLIENTA
Ankieta ma charakter anonimowy i przeznaczona jest wyłącznie do użytku służbowego
DZIĘKUJEMY!!!
(cz)
Burmistrz Stronia Śląskiego podjął decyzję o wdrożeniu systemu zarządzania jakością w/g normy PN – EN ISO 9001-2001 w Urzędzie Miejskim w Stroniu Śląskim.
Norma ISO to coraz powszechniej stosowane na całym świecie znakomite narzędzie do usprawnienia zarządzania w danej jednostce w oparciu o sprawdzone w praktyce i uznane międzynarodowo zasady.
Rozważnie i skutecznie wdrożony system zarządzania jakością daje konkretne efekty. Powoduje, że system zarządzania jest uściślony, kompletny, realizowany w warunkach nadzorowanych, konsekwentny i w sposób ciągły doskonały.
Zarządzanie przez jakość to proces budowany głównie dla potrzeb wewnętrznych organizacji, jednakże efekty wdrożenia tego systemu są kierowane na zaspokojenie potrzeb Klienta.
„Myślę, że wdrożenie tego systemu w naszym Urzędzie daje pewność, iż będzie on działał w sposób efektywny i profesjonalny oraz że będzie posiadał wysoki standard obsługi Klientów” – dodaje Zbigniew Łopusiewicz Burmistrz Stronia Śląskiego.
Przewidywany termin zakończenia procesu certyfikacji w Urzędzie Miejskim to 15 października 2006 roku.
„Jakość nie jest dziełem przypadku,
zawsze jest wynikiem wysiłku człowieka”
John Ruskin